Terminsstart 2021

Det har varit ett oerhört konstigt 2020, men vi hoppas nu kunna ta nya tag till vårterminen 2021, som vi kommer att köra igång som vanligt igen för alla med start måndagen den 11 januari. Vi kommer när det närmar sig skicka information om förhållningsregler på hur vi ska göra för att undvika trängsel i hallen och minska smittorisken.

Alla som är födda -04 upp till våra vuxengrupper som gått miste om sin träning sedan i november kommer som kompensation att få spela gratis på lediga tider från den 21/12 till den 10/1. Man behöver alltså inte boka bana, utan det är bara att komma och spela på lediga tider.

Viktigt!!!!

Detta gäller endast spelare som drabbats av förlorade träningar med tränare och är med i träningsgrupper. Spelar man med någon yngre eller någon som inte är med i klubbens träning så bokar man bana som vanligt. Vi har även under hösten arrangerat fysträning samt haft tider kvar för grupperna som drabbats.

Terminsstart:

Måndagen den 18/1 drar vårterminen igång och om man inte informerar att man inte ska vara med så behåller man sin plats i gruppen. Vissa justeringar kan komma att göras av tränarna men då meddelar vi självklart innan. Finns det någon som är sugen på att spela mer tennis, eller hoppa in i en grupp, kontakta John eller Staffan.

Privatträning under jullovet:

Vår otroligt duktiga tränare Jonathan Backman kommer finnas tillgänglig under hela jullovet, om man är sugen på privatlektioner för att förbättra sin tennis. Kontakta Jonathan på 076-396 86 55 och boka tider.

Nu laddar vi för ett ljusare år 2021! Glöm inte att följa aktuella händelser i klubben på våra sociala medier.

/John & Staffan