Ett medlemskap i Lidköpings Tennisklubb ger dig många fördelar inom klubbens verksamhet. Du får tillgång till vår anläggning som har fem tennisbanor inomhus, tre tennisbanor (grus), en padelbana inomhus och en padelbana (utomhus). Du får delta i klubbens träningsverksamhet.

Du får rabatterade priser vid bokning av tennis- och padelbana samt tillgång till vårt gym (gäller dig som är över 15 år) på andra våning.

Som medlem i Lidköpings tennisklubb har du också tillgång till fiket på andra våning där du kan sitta och läsa och arbeta. Tillgång till kylskåp och möjlighet att värma mat finns också.

Bli medlem i Lidköpings Tennisklubb idag! Medlemskap tecknas årsvis via vårt bokningssystem Matchi, därefter spelar ni direkt för medlemspris.

Medlemsavgifter fr om mars 2022:

• Junior 250 SEK
  • Senior 450 SEK
  • Familj 950 SEK (Familj = 2 vuxna + juniorer t.o.m. 18 år alla boende på samma adress)