Info vt-20

Hejsan alla LTK-lirare,

Fredagen den 20 december är höst-terminens sista träningsdag. Det har varit en händelserik och framgångsrik termin i klubben som jag är oerhört stolt över. Vi har haft ca 240 spelare i träning, SO Tour, Taskigboll tävling, Davis Cup kväll, Cardiotennis, Dubbelblixt,Billys cup, och 17 lag i seriespel där vårt damlag i helgen har chansen att ta klivet upp i Elitserien igen. Följ gärna helgens matcher på tennis.se eller uppdateringar på vår Facebook sida.

Vårterminen drar igång igen den 7de januari (6de är en röd dag). Vi kommer att behålla samma speltider och scheman för alla grupper även under våren så ni behöver inte anmäla er på nytt. Dock så kan några komma att byta grupp, eller spela mereller mindre.

Ny termin kan också innebära nya tränare till vissa grupper.
Om någon har synpunkter eller liknande så får ni gärna höra av er till mig så ska vi försöka komma med lösningar.

Information om Julavslutningen och aktivitetskalender för våren 2020 kommer att komma inom kort.

Med vänlig hälsning,
john Karlman