Hösthälsning från styrelsen

Hej alla LTK:are!

Hoppas att terminen har startat bra och att ni är lika taggade som oss på en höst full med aktivitet i tennishallen. Vi har ett nytt tränarteam i John och Staffan som jobbar stenhårt på att sätta nya rutiner på plats och har gjort ett grymt jobb hittills med att få ihop allt inför uppstarten.

Vi har en fantastisk anläggning med fem nu helt nygjorda inomhusbanor och en padelbana som trots hård konkurrens används flitigt. Nu erbjuder vi även privatträning tillsammans med Staffan, vilket vi tror kommer göra banan än mer attraktiv. All privatträning, såväl padel som tennis, sker i klubbens regi och mer information om detta finns här på hemsidan. Hemsidan kommer att uppdateras mer frekvent än tidigare så håll utkik här och även på vår Instagram och Facebooksida där aktiviteter och nyheter läggs upp hela tiden!

Vår kanslist Petter finns på plats mån, ons, fre kl. 14-17 (på våning 2) och tar emot frågor om det mesta i verksamheten och vår vaktmästare Daniel jobbar hårt för att hålla anläggningen i det fina skick den är. Vi fortsätter att följa Smittskyddsinstitutets rekommendationer om Coronaläget och uppdaterar information regelbundet.

Tveka inte att höra av er till oss i styrelsen med frågor, funderingar, förslag på förbättringar och varför inte feedback även på det som är bra 🙂

Kontaktuppgifter till oss finns här på hemsidan under ”förening” -> ”styrelsen”.

Vi ser fram emot att heja fram våra damer i Elitserien och herrarna i div. 1 med start i november. Vi återkommer med information i publikfrågan men hoppas och tror att alla som vill ska kunna se dessa spännande matcher live i tennishallen!

Vi ses i hallen!

Tennishälsningar från styrelsen i LTK