Staffan och LTK går skilda vägar

Det är med blandade känslor som vi berättar att vår tränare Staffan Falkenström kommer att avsluta sin anställning i Lidköpings Tennisklubb till sommaren. Vi tackar Staffan för hans fantastiska insats i klubben och önskar honom all lycka till framöver. Förhoppningsvis kan våra vägar korsas igen i framtiden.

– Jag har haft en väldigt positiv tid i Lidköpings TK, som tyvärr blev betydligt kortare än jag ursprungligen tänkt. Min position inom padeln just nu har växt till den nivån att det är svårt att tacka nej till olika typer av projekt som verkligen lockar, vilket även underlättar familjepusslet på hemmaplan. Jag har fortsatt ett stort tennishjärta och utesluter inte att i framtiden jobba med tennis igen. Ibland måste man lyssna på vad magkänslan säger och ta chanser som dyker upp.  Jag önskar LTK allt gott i framtiden, hälsar Staffan.

Lidköpings TK kommer inom kort att påbörja rekryteringen av en ny tränare till vår klubb, som tillsammans med John Karlman ämnar fortsätta klubbens positiva utvecklingskurva.

Catarina Larsson, Styrelsens ordförande